Når man har en virksomhed, så er det vigtigt, at man er synlig overalt – det er nemlig det, som gør, at der kommer flere kunder til. Der er selvfølgelig den synlighed, som rigtig mange virksomheder gør meget ud af – nemlig synlighed online på sociale medier, hjemmesider og hvad man ellers har af muligheder online.
Men det er også muligt at opnå synlighed på en lidt mere old school måde, som ikke nødvendigvis indebærer noget digitalt. Du kan nemlig gøre din firmabil til et synligt visitkort. Når du kører rundt mellem alle dine møder, er der nemlig stadig en masse mennesker, der kan nå at se din bil og dermed også dit firma.
Vis jeres budskab alle de steder I kan
Jo mere synlighed, jo bedre – og det gælder synlighed overalt. Som sagt er det ikke kun online, man kan være synlig som virksomhed, selvom det selvfølgelig er meget effektivt, da der netop er så mange, der bruger sociale medier og generelt er online. Men det er ikke det eneste sted. Man kan også køre den mere gammeldags metode, hvor man eksempelvis deler nøgleringe, bæreposer og goodiebags ud – og så ikke mindst firmabilen, som man kan personliggøre med firmaets logo, motto eller lignende. Det kan vise sig at være meget effektivt.
Få lavet en flot bildekoration
Hvis du gerne vil fokusere lidt mere på den markedsføring, der foregår uden for det digitale, så er bilen eksempelvis et sted at starte. Og hvis du gerne vil lave din bil til et kørende visitkort, så kan du eksempelvis få lavet en flot bildekoration – og her er det helt op til dig, hvad den skal indebære. Dog er det en meget god ide, at du i hvert fald får logo og navn på, så folk hurtigt kan gå ind på nettet og læse mere om jer, hvis de tilfældigvis støder på jeres bil.
Husk at dekorationen skal afspejle virksomheden
En flot bildekoration er dog ikke nødvendigvis kun logo og firmanavn – man kan godt være lidt kreativ. Man kan eksempelvis sørge for, at bilen har en meget markant farve eller mønster, som gør, at flere lægger mærke til den. Derudover kunne man også få lavet et sjovt motto eller noget andet, som folk vil huske, hvis de ser bilen. Sidst men ikke mindst kan man overveje at skrive nogle af de ydelser, man tilbyder på bilen, så folk også kan se, hvad de rent faktisk kan få ud af at blive kunde hos jer.